Kenapa saya pilih Vitamin Shaklee?

Hah...

Tajuk di atas tu saya mau korek sikit ni,ada yang mau saya kongsi sama kawan-kawan😊...

Sebenarnya saya ni bukan jenis yang suka makan ubat-ubatan atau supplement semua tu😂,apa tah lagi mau ke klinik atau hospital besar😂..

Tetapi masa tahun 2019 saya mulalah berjinak-jinak dengan ubat-ubatan sebab masa tu muka saya full blackout dengan jerawat,jeragat,kulit kusam,berminyak dan tona tak sekata😌...Sedihlah bila kena ingat balik,mana dengan kawan-kawan lagi mengejek wajah saya sampailah saya tekat untuk cari produk mahal supaya muka saya jadi flawless😅...Tetapi sayangnya walaupun dah beli bermacam-macam produk tiada satupun yang dapat ubah muka saya...

Sampailah saya scroll-scroll fb(facebook) dan jadi mata-mata gelap master alicia🤭...Time tu saya ada chat master Alicia mau tanya harga set cantik shaklee...Tapi sayangnya saya tidak beli lagi sampailah tahun 2021 terkena covid-19😂...Masa tu doctor dah quarentin 14 hari sampailah keluar hospital baru saya tahu kalau saya tidak boleh pandang remeh dengan Covid-19...

Sampai hujung tahun 2021 baru saya beli Vitamin C Shaklee dekat master Alicia sebab time tu tengah promosi 2 botol Sustained Release hanya RM 99 sahaja berbaloikan🤭...

Sayapun consumelah sampai habis 2 botol tu anggaran 8 bulan sebab kalau saya rasa badan saya tidak sihat,saya amalkan 4 biji sehari supaya dapat tambah imunasi dalam badan saya.

Sedar tak sedar muka sayapun mulalah flawless dan cantik...Syukur hardat illahi tak sangka saya cuma consume 2 botol vitamin C Shaklee muka sayapun beri kerjasama yang memang tidak di sangka-sangka oleh diri saya dan ahli keluarga...

Apa manfaat Vitamin C Sustained Release Vita-C Shaklee❓

Dan di sinilah bermula kenapa saya pilih VITAMIN SHAKLEE🫶🏽...Teringat pula ayat Dr.Foresst.C Shaklee "Living in harmony with nature" iaitu hidup secara alami.


💚Shaklee juga diperbuat daripada bahan semula jadi yang asli.

1❤️Produk shaklee bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.

2❤️Produk shaklee mematuhi standard keselamatan tertinggi dan lembut alam persekitarannya.

3❤️Setiap satu daripada produk shaklee adalah bebas gluten.

4❤️Shaklee tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan.Oleh itu shaklee bebas daripada penganiayaan.


💚Inovasi 100 Tahun

1❤️Komitment Dr.Forrest C Shaklee untuk membantu orang lain hidup lebih sihat bermula apabila beliau mencipta Multivitamin Pertama di Amerika Syarikat lebih 100 tahun yang lalu.

2❤️Dari produk Nutrisi dan kecantikkan yang terbukti secara saintifik hingga kemampanan alam sekitar shaklee telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat,lebih muda dan puas dengan kehidupan


💚Mempunyai kajian Landmark


1❤️Kajian Landmark diketuai oleh penyelidikan pemakanan yang terkenal,Dr.Gladys Block bersamaan University of California,Berkeley.

2❤️Kajian ini merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang dengan pelbagai jenis supplement.


💚Produk yang berkesan,selamat dan terbukti

BERKESAN❤️

SELAMAT❤️

❤️Kajian-kajian yang dilakukan terbukti apabila pengamal shaklee seperti saya mendapat kesihatan yang lebih baik daripada yang tidak mengamalkan shaklee dalam kehidupan harian.


💚Trusted Brand

❤️Shaklee Malaysia diiktiraf sebagai "Supplement Trusted Brand" di Malaysia,3 tahun berturut-turut pada tahun 2021,2022 dan 2023 oleh Majalah Reader Digest untuk kategori "Trusted Vitamins and Health".


Disebabkan oleh ini saya telah memilih shaklee di mana saya tidak perlu ragu kelulusannya,keberkesananya,pembuktiannya dan paling penting keselamatan untuk diri sendiri yang consume shaklee❤️...


Terima kasih shaklee sudah menjadi pujaan hati saya selama 2 tahun ini✨.Saya sudah anda bila lagi❓


Pilihan di tangan anda,jadilah pengguna yang bijak


Sekian itu sahaja daripada saya,

Love tijah🫶🏽


Apa-apa pertanyaan bolehlah hubungi saya di media sosial👇🏾

Call : +601116007803

Whatsapp : www.wasap.my/+601116007803

Facebook : Nuratijah Tijah

Instagram : n.tijah


#shakleelabuan

#agentsahshaklee

#agentsahshakleelabuan

#trustedbrandshaklee

#nextblogging2023


Comments

Popular Posts