CASH REBATE - DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Jom main teka teki,Banyak-banyak supplement,supplement apa yang boleh bagi cash rebate?Siapa tahu angkat tangan🤚🏽.

Hahaha entry pada kali ini kita akan cakap soal vitamin shaklee yang boleh di makan dan boleh dapat cash rebate dari shaklee✨.

Wah agak menarikkan bila dengar cash rabate🤭.Tapi apa tu cash rebate?Cash rebate adalah belian secara percuma dari shaklee dan paling best cash rebate ni dikreditkan ke dalam account kita setiap 14 hb atau awal dari itu🫶🏽.Bagi kami cash rebate tu adalah👇🏾

Yeah ini yang kami tunggu-tunggu.Macam kami yang ada kerja tetap nikan selalu tunggu gaji hujung bulan.Tapi secara jujur kerja part-time kami sekarang nipun dah tak payah tunggu hujung bulan sebab setiap pertengahan bulan(14 atau awal lagi dari tanggal tu) shaklee dah kreditkan bonus dalam account.Bestkan?Paling best kamu mau tahu apa?Kami boleh capai sampai 1++,2++,3++ dan 5 angka ke atas tau!!!Tak percaya tingok ni👇🏾 


Bayangkan suri rumahpun bolah capai 5 angka apa lagi kami yang ada kerja tetap ni🤭.Tapi ini baru kulit luarannya sahaja yah,isi yang cuba saya sampaikan adalah kalau kita dah member comfirmlah dapat bonus hanya dengan makan vitamin ja dah dapat free vitamin dan lain-lain.Bestkan???

Jom saya tunjuk contoh,saya beli OMEGA GUARD

OMEGA GUARD ni berfungsi sebagai membakar lemak dalam organ dan mengawal kadar kolestrol.Ramai yang cari omega guard ni lebih-lebih lagi lepas raya sebab nak buang lemak degil dalam badan tukan🤭.

Okay di sini saya mau share sama kamu perbezaan *Distributor Price(DP)* dan *Retail Price(RP)*kan.2 perkara ni ada perbezaannya RP adalah harga bagi yang bukan member manakala DP adalah harga member.Bagi yang member akan dapat keistimewaan sikit.

Jom baca lebih lanjut✨👇🏾,

Setiap product belian akan ada UV.UV bermaksud point untuk belian kita dan point ini kita akan dapat 3C🫶🏽.Nanti kita cerita 3C yah sekarang kita cerita dulu tentang UV.Macam yang kamu nampak gambar di bawah👇🏾YOUTH punya UV adalah 90 dan harga(DP) juga (RP) jauh bezanyakan.So di sini kamu boleh nampak keistimewaan bagi DP jauh lebih berbaloi dari RP dengan harga yang terlajak murah.


Perbezaan DP,RP dan UV


Okay ini adalah pengiraan untuk UV.UV youth cuma 90 itu tak bermaksud kita tak dapat bonus.Kita cari lagi 60 UV dengan menjual apa-apa sahaja product shaklee yang ada UV.Kalau kita capai 150 UV bersamaan 5% kita dah dapat rasa bonus RM 25.50 yang akan dikreditkan ke account kita pada 14 hb bestkan!!!Bukan saya cakap bergini mau kamu buat bergitu yah😂.Maksud saya adalah lagi banyak UV kita jual lagi banyaklah kita dapat rebate cash dari shaklee(bonus)🥰.Saya bagi lagi satu contoh,saya jual product yang UVnya 600UV bersamaan 11% so saya akan dapatlah RM 224.20 cuba fikir siapa yang mau bagi kita RM 200 pertengahan bulan tu?

So di sini sesiapa yang belum member tu bolehlah join member untuk dapatkan harga yang murah dan vitamin yang dipercayai keberkesanannya.

Saya bagi lagi 3 cara untuk dapatkan ahli member.

CARA 1 :
Bayar yuran hanya RM35.00 sahaja anda sudah jadi ahli member shaklee.

CARA 2 :
Beli apa-apa sahaja product shaklee yang bernilai RM300 dan anda layak jadi member shaklee.

CARA 3 :
Beli product shaklee yang ada free membership macam set rahmah ni sekarang tengah promo tau dan free membership juga free shipping tau sambil tu kamu bolehlah selit order sekarang😂.

Piwitttt kamu tahukah ramai yang pilih cara ketiga ni tau lagi-lagi masa tengah promo ni🤭.

Okaylah saya mau share sikit ni tentang 3C tadi yang saya promise mau share tu😇.Inilah antaranya kalau kita usaha lagi dan dapat capai point yang kita kira-kira tadi tu.Bukan ja dapat bonus cash malah dapat bonus car,melancong dan banyak lagilah jadi jangan lepaskan peluang anda sekarang yah.

Sebelum saya tutup tirai kita kesimpulan yang dapat saya beri adalah hanya makan vitamin shaklee sahaja kita sudah boleh dapat cash rebate tetapi kita kenalah menepati syarat point yang telah ditetapkan oleh pihak shaklee😊.

Semoga apa yang sampaikan dapat bagi inspirasi buat kalian di luar sana.Kalau saya sudah capai,anda bila lagi?

Terima kasih daun keladi lain kali kita jumpa lagi di entry seterusnya✨.

Love tijah🫶🏽

Apa-apa pertanyaan bolehlah hubungi saya di talian,

Whatsapp : +601116007803
Instagram : n.tijah
Facebook : Nuratijah Tijah

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023


Comments

Popular Posts