PENGEDAR SAH SHAKLEE LABUAN

Terima kasih sebab baca entry saya pada kali ini☺️.Entry kali ini saya mau perkenalkan diri saya.Saya adalah ahli keluarga baru dalam shaklee ini (SID) di labuan.Tidak sangka mau masuk 3 bulan sudah saya dalam shaklee syukur ada sesetengah orang mengenali saya sebagai agent sah shaklee.

PEGEDAR SAH SHAKLEE LABUAN(NURATIJAH)

Sekarang ramai orang yang tengah cari produk shaklee dan Pengedar sah juga berilmu di labuan.Sebab sebelum ni ramai yang cakap "pengedar tidak ajar cara pengambilan produk" rupanya ada sesetengah dari mereka membeli produk secara dalam talian seperti lazada,e-dagang,shopee dan yang lain-lain.

Tahukah anda?

Pihak shaklee tidak akan bertanggugjawab dengan produk yang di beli dalam laman e-dagang kerana shaklee telah mengeluarkan undang-undang di mana hanya pengedar sah sahaja yang di benarkan menjual produk ini secara webside www.shaklee.com atau terus ke branch.

UNDANG-UNDANG YANG TELAH DITETAPKAN!!! 

Jadi masa sekarang anda kenalah bijak untuk mencari pengedar shaklee seperti saya dan rakan-rakan yang lain.Nanti saya akan ajar kamu cara pengambilan yang betul,produk yang masih dalam tempoh dan paling penting kami hantar kepada kamu secara face to face(COD) atau POS kepada yang jauh.

By GDX yang jauh kita POS✨

COD area labuan

COD area labuan

Yeah happykan dapat barang tepat pada masanya🫶🏽 paling lamapun tunggu barang dalam 2 atau 3 hari.Kalau barang ready stock kami akan terus delivery pada anda.Ouh ia untuk COD upline akan hantar selepas pukul 2PM yah jangan risau barang kamu akan sampai tepat pada masanya🤭.

Stock yang ada di rumah upline kami🫶🏽

Stock kami beli dari branch untuk anda❤️

Stock yang saya simpan😘

Jadi kamu tidak perlu segan untuk contact saya,upline saya dan downline saya atau mereka yang sudah sah menjadi pengedar shaklee sebabkan bisnis ini hanya mengunakan hujung jari sahaja✨.Kami berbesar hati akan ajar anda dari A hingga Z cara pengambilan dan cara bisnes shaklee jika kamu berminat.


Pengedar sah shaklee yang kamu boleh contact,

•Alicia Dania Lee(FACEBOOK),Whatsapp(014-8715350)

•Melbiana Annie(FACEBOOK),Whatsapp(016-8116308)

•Valentine Amber(FACEBOOK),Whatsapp(010-9428932)

SELFIE ITU HARUS LEPAS AMBIL BARANG COD🤣

Jangan tunggu lagi jom contact number di atas untuk dapat bimbingan lebih,atau call/sms saya di talian 01116007803(Agent Sah Shaklee Labuan) atau layari laman sosial saya Nuratijah Tijah(Facebook),n.tijah(Instagram),dan nuratijah(Blog).

Terima kasih saya ucapkan untuk yang pilih saya sebagai pengedar shaklee di labuan❤️.Inilah kerja harian saya selepas waktu berkerja🤭 rasa best tau 2 in 1 kerja saya ni hihihi.Tapi mental dan fizikal kenalah kuat yah syukur ada shaklee yang sentiasa membantu saya walaupun penat berkerja dan ahli keluarga shaklee yang sentiasa bagi sokongan penuh🥰.

Love tijah🫶🏽

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#PengedarSahShakleeLabuan

#PengedarSahShakleeSarawak

#PengedarSahShakleeSabah

#PengedarSahShaklee



Comments

Popular Posts